КОНЦЕПЦІЯ НЕОБХІДНОЇ СИМВОЛІЧНОЇ РОБОТИ П. ВІЛІСА

Автор(и)

  • Костянтин Райхерт

Ключові слова:

символічна робота, символічна креативність, мистецтво, культура, естетика

Анотація

Згідно з П. Вілісом, культура – це поєднання необхідної фізичної та символічної роботи повсякденної людської діяльності. Необхідна фізична робота, насправді, це виробництво матеріальних об’єктів людської культури. Необхідна символічна робота – це природна потреба та необхідність людини виробляти та використовувати знаки і символи та значення і смисли, а також, необхідний сим-волічний супровід необхідної фізичної роботи + виробництво іден-тичностей і взаємних відносин між ними.

Посилання

Боровинская Д.Н. Экономические и культурные основания креатив-ности / Дарья Николаевна Боровинская // Вестник Томского государственного университета. – 2014. – № 388. – С. 47 – 53.

Пархоменко И.И. Экономика культуры как предметная область иссле-дований практической культурологии / И.И. Пархоменко // Гілея : науковий вісник. – 2015. – № 95. – С. 205 – 209.

Хезмондалш Д. Культурные индустрии / Дэвид Хезмондалш ; пер. с англ. И. Кушнарёвой. – М. : Изд. Дом Высшей школы экономики, 2014. – 456 с. – (Исследования культуры).

Bennett A. Researching Youth Culture and Popular Music: a Methodological Critique / Andy Bennett // The British Journal of Sociology. – Vol. 53. – 2002. – № 3. – P. 451 – 466.

Brown S., Dissanayake E. The Arts are more than Aesthetics: Neuro-aesthetics as Narrow Aesthetics / Steven Brown, Ellen Dissanayake // Neuro-aesthetics: Foundations and Frontiers in Aesthetics / ed. M. Skov, O. Vartanian. – Austin : Baywood Publishing Company, 2009. – P. 43 – 57. – (Foundations and Frontiers in Aesthetics).

Davies S. The philosophy of art / Stephen Davies. – Malden, MA : Blackwell, 2006. – 252 p.

Elliot R. Symbolic Meaning and Postmodern Consumer Culture / Richard Elliot // Rethinking Marketing: Towards Critical Marketing Accountings / ed. D. Brownlie, M. Saren, R. Wensley, R. Whittington. – London : SAGE Publications LTD, 1999. – P. 112 – 125.

Glăveanu V.P. Creativity as Cultural Participation / Vlad Petre Glăveanu // Journal for the Theory of Social Behaviour. – Vol. 41. – 2011. – № 1. – P. 48 – 67.

Hesmondhalgh D. Cultural Industries / David Hesmondhalgh. – Thousand Oaks : SAGE Publications Ltd., 2012. – 480 p.

Jackson P. Towards a Cultural Politics of Consumption / Peter Jackson // Mapping the Futures: Local Cultures, Global Change / ed. J. Bird, B. Curtis, T. Putnam, L. Tickner. – London, New York : Routledge, 1993. – P. 207 – 228.

Shiner L. The invention of art: A cultural history / Larry Shiner. – Chicago : University of Chicago Press, 2001. – 352 p.

Thurlow C. Determined Creativity: Language Play, Vernacular Practice and New Media Discourse / Crispin Thurlow // Discourse and Creativity / ed. R. Jones. – London, New York : Routledge, 2014. – P. 169 – 190.

Willis P. Common Culture: Symbolic Work at Play in the Everyday Cultures of the Young / Paul Willis. – Boulder : Westview Press, 1990. – 165 p.

Willis P. Symbolic Creativity / Paul Willis // The Everyday Life Reader / ed. B. Highmore. – London, New York : Routledge, 2002. – P. 282 – 292.

Willis P. Twenty-Five Years on: Old Books, New Times / Paul Willis // Learning to Labor in New Times / ed. N. Dolby, G. Dimitriadis, P. Willis. – New York, London : Routledge Falmer, 2004. – P. 144 – 168.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-17